Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PF

Skvele! Uzijte si pobyt v Cine s minimem negativnich zazitku. Dva roky zijeme v Sanghaji a neustale v debatach narazim na zkusenosti svych znamych, kteri cestovali po Cine (nejlepe s nemeckou) cestovkou. Vsichni jsou oslneni, ale malokdo se dostane k realite... spina, tlacenice, neurvalost, neznalost anglictiny, dramaticke kulturni rozdily. Ucitelka cinstiny rika, ze kdyz je clovek v Cine mesic, muze napsat knihu. Pokud je clovek v Cine rok, nenapise nic, protoze si zvykne a uz mu maloco pripada jine... Paradoxne jsem o cinskych wc take psala tento tyden na svem blogu. Zazitky mame bohuzel stejne...

0 0
možnosti
LC

Moc se mi vaše vyprávění líbí. Děkuji.

2 0
možnosti
JR

J82a81r54a 25R14a39n73k

4. 3. 2013 20:05

Mate absolutni pravdu, zvlaste s tim predbihanim, strkanim a cistotou. Objela jsem metrem 2 x dokola a z mapy jsem se nedozvedela, kde vystoupi na Tiananment Square, kdyz jsem se snazila zeptat, meli jsme okolo sebe 30 prekrikujicich se lokalnich, podavajicich si moji mapku a desne se nad ni divili, vratila se mi zpet, kdyz jsem se dostala zpet na letist, musela jsem vystoupi, jit okolo, opet zaplatit a udelat to torturu jeste jednou.....pak se nasel mladik, ktery studuje v Londyne a pomohl.

Na kazdem rohu se mi nabizel pruvodce a kaligraf, pujcovna kol byla to nejlepsi, horsi ji bylo za 2 sny najit, na vraceni kola:-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 925x
Zubní lékař a publicista, koníčky: automobilismus (veteráni), cestování, umění, sport a jazyky

Seznam rubrik